AKO NAKUPOVAŤ
REWORN je slovenský internetový obchod s noseným oblečením v extra kvalite.
Po kliknutí na informácie o výrobku, nájdete vedľa fotky popis tovaru, veľkosť, materiál a stav, v akom sa daný kúsok oblečenia nachádza. Môže byť nový, výborný alebo dobrý. O prípadnej závade či poškodení vždy informujeme. Ak bol z oblečenia odstránený výrobný štítok, snažíme sa opisom čo najvernejšie oblečenie popísať.
Pokiaľ potrebujete pomôcť s nákupom, zavolajte nám alebo napíšte. Sme tu pre Vás každý pracovný deň medzi 8:00 a 18:00. Objednávky prijaté v pracovný deň do 14:00 hodiny odosielame ešte v ten istý deň. Objednávky prijaté po 14:00 hodine alebo cez sviatky a víkendy odosielame v najbližší pracovný deň. O prijatí objednávky vás informujeme emailom.
Spôsob platby si môžete zvoliť ako platbu v hotovosti pri osobnom odbere, na dobierku alebo on-line platbu kartou cez portál TRUSTPAY, prípadne prevodom na náš účet. Majte prosím na pamäti, že v prípade platby prevodom na účet odosielame tovar po pripísaní platby na náš účet. V prípade platby kartou sú peniaze pripísané ihneď a my tak môžeme bezprostredne začať Vašu objednávku spracovávať.
O odovzdaní tovaru prepravcovi Vás informujeme ďalším emailom, aby ste vedeli, kedy môžete tovar očakávať. Na výber máte služby zásielkovňa.sk (odporúčame), kuriérska spoločnosť alebo Slovenská pošta. Príslušné tarify sa Vám ukážu v procese objednávania, cena sa môže meniť aj v závislosti od množstva tovaru.
O tom, že tovar dorazil k Vám nás informuje dopravca, Vy už nemusíte.
Nakoľko predávame nosené oblečenie, odporúčame tovar pred prvým nosením preprať aspoň na 30°C krátkym pracím cyklom. Všetko šatstvo je certifikovaného pôvodu a bolo dezinfikované a dezinsikované podľa medzinárodného štandardu tepelnou metódou počas 15 minút za teploty 90°C.
Pokiaľ sa stane, že kúpené oblečenie chcete vrátiť, samozrejme, že tak môžete urobiť do 14 dní od dodania tovaru. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave, neopratý a s naším štítkom s katalógovým číslom. O vrátení tovaru nás, prosím, informujte krátkym emailom s číslom objednávky. Z našej stránky si stiahnite príslušný reklamačný formulár, ktorý vyplňte žiadanými údajmi a priložte k vrátenému tovaru. Náklady na odoslanie tovaru k nám hradí v plnej miere zákazník. REWORN nemôže akceptovať vrátený tovar na dobierku, takéto balíčky nemôžeme prebrať. Reklamácie vybavujeme v priebehu 15 pracovných dní. Môžete sa rozhodnúť pre vrátenie platby na Váš účet alebo pre možnosť darčekovej poukážky v hodnote navýšenej o 5% oproti pôvodnej cene nákupu.
Každý zákazník je pre nás dôležitý a záleží nám na jeho spokojnosti.
REWORN si vyhradzuje právo stornovať objednávku a ukončiť po upozornení obchodný vzťah so zákazníkom, ktorého reklamácie sú neúmerné, alebo v minulosti neprebral dobierku alebo jeho nákupy sú vyhodnotené ako špekulatívne.
V súlade so zákonom REWORN nemôže poskytovať záruku na použitý tovar.